• Szkoła podstawowa niepubliczna Warszawa

    Dyrekcja

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa "AURUS"

Agnieszka Janaszek

Nazywam się Agnieszka Janaszek i mam przyjemność być Dyrektorem Niepublicznej Szkoły Podstawowej AURUS. Należę do tych szczęśliwców, dla których praca jest prawdziwą przyjemnością, a jak mówi chińskie przysłowie "Jeśli człowiek wykonuje pracę, którą kocha, nie przepracuje w życiu ani chwili". To właśnie kilka lat pracy w przedszkolu nauczyło mnie czerpania z kontaktu z dziećmi prawdziwej radości i satysfakcji.

Z wykształcenia jestem pedagogiem i logopedą, a dodatkowo - z wykształcenia i przekonania - propagatorką glottodydaktyki i edukacji matematycznej. We wrześniu 2018 roku ukończyłam w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie studia dające mi uprawnienia terapeuty Integracji Sensorycznej.Ta wspaniała wiedza poszerzyła moje kompetencje i wiedzę w spojrzeniu na całościowy rozwój człowieka, poczynając od dziecka, poprzez wszystkie etapy rozwojowe,  aż do dorosłości. Wyzwoliła też ogromny głód doskonalenia warszatu terapeuty o kolejne moduły poszerzające tę specjalistyczną wiedzę. Kolejny etap to szkolenie z Integracji Bilateralnej, które niebawem rozpocznę. A poza tym....
Jestem absolwentką Podyplomowych Studiów Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Podyplomowych Studiów Polityki i Zarządzania Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim, Podyplomowych Studiów Pedagogiki Przedszkolnej z wczesnym wykrywaniem zaburzeń rozwojowych na Uniwersytecie St.Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie, Logopedii na Warszawskiej Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, 5-letnich studiów pedagogiki ze specjalnością kulturalno-oświatową na Akademii Podlaskiej w Siedlcach.

Wiedza merytoryczna połączona z 18-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, nieprzypadkowo wpłynęła na decyzję o stworzeniu kolejnego etapu edukacyjnego dla dzieci -Szkoły Podstawowej AURUS. Chciałabym, aby w naszej szkole dzieci czuły się bezpiecznie, szanowały siebie i innych. Aby nasi absolwenci wyrośli na mądrych, szczęśliwych i odpowiedzialnych dorosłych ludzi.

Szkoła podstawowa prywatna na ursynowie

Szkoła podstawowa dwujęzyczna na Ursynowie

Magdalena Zych

Nazywam się Magdalena Zych i powierzona została mi funkcja wicedyrektora szkoły Aurus. Moją pracę z młodzieżą rozpoczęłam jeszcze w czasie studiów pracując jako korepetytor oraz wychowawca kolonijny. Po ukończeniu studiów magisterskich z zakresu biologii w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych z zakresu pedagogiki podjęłam pracę nauczyciela przyrody. Moją pasją zawsze był język angielski zdecydowałam się, więc na podjęcie studiów podyplomowych z Metodyki Nauczania Języka Angielskiego w warszawskiej Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Dało mi to możliwość prowadzenia lekcji angielskiego oraz uczenia przyrody w języku angielskim. Praca w szkle pozwoliła mi rozwinąć również moje umiejętności organizacyjne co zaowocowało otrzymaniem funkcji administracyjnej. Jako nauczyciel, wychowawca i administrator szkoły na pierwszym miejscu stawiam dobro i bezpieczeństwo dzieci. To one są dla mnie najważniejsze w szkole, wszystkie razem i każde z osobna. “A person's a person, no matter how small. ”Dr Seuss “Horton hears a Who!”

Pani Dominika Okonek- wychowawczyni klasy 0 oraz wicedyrektor szkoły.

Jestem absolwentką pedagogiki specjalnej na Uniwersytecie Gdańskim oraz pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej w Wyższej Szkole Menadżerskiej w Warszawie.
Część studiów spędziłam w Szwecji na Uniwersytecie w Linkoping i to właśnie czas spędzony w Skandynawii sprawił, że spojrzałam na nauczyciela jako osobę, która idzie ramię w ramię z uczniem i wraz z nim poznaje świat.
Uważam, że dobry nauczyciel to taki, który nie tylko naucza, ale także uczy się, dlatego z wielką radością uczestniczę w kursach doszkalających.
Ukończyłam szkolenia z zakresu Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennisona, Glottodydaktyki prof. B. Rocławskiego, Dziecięcej Matematyki prof. E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, Aktywnego Słuchania Muzyki.
Interesuję się pedagogiką skandynawską oraz rozwijaniem entuzjazmu u dzieci, tak potrzebnego do osiągania sukcesu edukacyjnego w dalszych etapach nauki.

  • Nauczyciele

    Nauczyciele

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa "AURUS"

NAUCZANIE

Dobry nauczyciel nigdy nie zniechęci swojego ucznia do pracy, odszuka jego mocne strony i nauczy jak radzić sobie ze słabościami.

 

Nauczyciele należą do grona wykwalifikowanych pedagogów, dla których praca z dziećmi jest ogromną przyjemnością. Są to osoby z prawdziwym powołaniem do wykonywania zawodu pedagoga. Zawodu niezmiernie trudnego, gdyż prawdziwą sztuką jest umiejętność przekazywania dzieciom wiedzy, w sposób, mądry i przystępny. Nasi pedagodzy posiadają bogatą osobowość, chcą się dzielić swoimi doświadczeniami.

Zachęcają, rozbudzają dziecięce zainteresowania. Są otwarci na nowości, aktywni, chcący doskonalić posiadaną wiedzę i umiejętności, a swoim uczniom dający coś z samych siebie. Wykonując swoją pracę zajmują się nie tylko kształceniem, ale i wychowaniem. Tacy właśnie są nasi nauczyciele.Dobry nauczyciel to dobry obserwator. Powinien zdobyć klucz do każdego ucznia, aby w odpowiedni sposób go motywować i zachęcać do nauki, uczyć pokonywania trudności, jeśli się pojawiają, pokazywać możliwości rozwiązywania różnych problemów.

Pani Magdalena Sambor- wychowawczyni klasy IA

„Dzieci rodzą się ze skrzydłami. Nauczyciele pomagają im je rozwinąć.”

Janusz Korczak

Najbardziej na świecie lubię dzieci i swoją pracę, która od wielu lat jest moją pasją, bowiem dostarcza mi wiele satysfakcji i napędza do ciągłego samorozwoju. W swojej praktyce pedagogiczno-logopedycznej kładę nacisk na metody aktywizujące, dzięki którym uczniowie doskonalą się i uczą przez doświadczanie. Chciałabym, aby moi uczniowie stawali się pogodnymi i pewnymi siebie ludźmi, aby z otwartością i bez lęku podejmowali nowe wyzwania „sięgając gwiazd”. W wolnych chwilach spędzam czas z moją rodziną, czytam książki, cenię ambitne kino. Interesuję się neurologicznym podłożem zaburzeń komunikacji u dzieci oraz psychologią społeczną.

Szkoła podstawowa niepubliczna Warszawa

Pani Violetta Omiecińska - wychowawczyni klasy IB

Nazywam się Violetta Omiecińska - jestem absolwentką Akademii Humanistycznej w Pułtusku- Wydział Pedagogiczny, specjalność: edukacja początkowa oraz pedagogika w zakresie ogólnym. Posiadam dyplom ukończenia Państwowej Szkoły Muzycznej. Ukończyłam zarządzanie placówkami oświatowymi, jak również posiadam kwalifikacje do nauczania języka polskiego, jako obcego. Studiuję kolejny kierunek- muzykę, plastykę oraz kończę w tym roku Studium Filozoficzno- Teologiczne.Jestem nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem pracy w szkole. Ważnym elementem pracy wychowawczej jest wyrabianie wśród dzieci takich cech charakteru jak: sumienność i wytrwałość. Cenię sobie współpracę z rodzicami. Jestem otwarta, kiedy trzeba - stanowcza, konkretna i wrażliwa na piękno. Bardzo cenię sobie zespół nauczycieli, z którymi każdego dnia tworzę szkołę. Twierdzę, że prawdziwa szkoła jest tylko tam, gdzie w procesie nauczania i wychowania uczestniczą trzy środowiska: dzieci, rodzice i nauczyciele. Czas wolny spędzam z rodziną, napawając się ciszą i pięknem przyrody. Za swe motto uważam słowa profesora Tadeusza Kotarbińskiego: „ Dzielny nauczyciel umie innych nauczyć nawet tego, na czym sam się nie zna”.

Pani Ewa Świątek- wychowawczyni klasy IIA, metodyk edukacji wczesnoszkolnej

Zdecydowanie uczenie i praca z dziećmi, to nie tylko mój zawód. Nauczanie, to przy okazji moja pasja, którą realizuję każdego dnia. Uwielbiam sama się uczyć, by potem lepiej, skuteczniej i łatwiej uczyć moich uczniów. Skończyłam wiele kursów, warsztatów, szkoleń, uczestniczyłam w wielu konferencjach i z pewnością nie mam jeszcze dość. Wciąż jestem głodna wiedzy, ciekawa świata dzieci i tego w jak ciekawy, atrakcyjny dla nich sposób... przekazać im to co najważniejsze. Nie pochwalam 45 minutowych zajęć w ławkach, spędzonych nad podręcznikiem, ćwiczeniami i zeszytami. Kilka lat temu odkryłam świat kodowania i programowania offlinowego. Praca tą metodą skradła moje serce i spowodowała u mnie zupełnie nowe spojrzenie na proces edukacji wczesnoszkolnej. Uwielbiam pracę z matami, robotami (ozobotami i docami), setkami różnych kości matematycznych, tysiącami kolorowych kubeczków, setkami kolorowych kwadratów i ilustracji. Dzięki tym narzędziom, można dzieciom wpleść w pozorną zabawę każdą trudność edukacyjną. Niedawno zauważyłam, że moi uczniowie uczą się także podczas przerw ( wyjmują maty, kości do gier matematycznych, kodują zadania czy ilustracje). Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że uczą się przy okazji współpracować, słuchać siebie wzajemnie i pomagać innym. Staram się towarzyszyć moim uczniom, być obok ( w razie potrzeby), by skutecznie przejść wspólnie drogę jaką jest edukacja wczesnoszkolna.

Pani Agnieszka Glińska-Eleryk- wychowawczyni klasy IIB

Każdego dnia staram się stworzyć moim podopiecznym warunki dostosowane do ich indywidualnych potrzeb i możliwości. Wykorzystuję różne metody pracy, ale zawsze mam na uwadze naturalną potrzebę ruchu u młodszych dzieci.

W mojej pracy stosuję wiedzę zdobytą na studiach, jak również licznych metodologicznych warsztatach, kursach i szkoleniach m. in.:

"Muzyka, ruch i taniec w pracy z małym dzieckiem"

"Elementy pedagogiki fascynacji w wychowaniu przedszkolnym"

"Dzieci lubią niebieskie migdały, czyli roztargnienie jako źródło kreatywności".

Staram się być przykładem dla dzieci poprzez promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia. 

W wolnych chwilach lubię zaszyć się w domu z książką, poszerzać znajomość języków obcych oraz spędzać czas aktywnie.

Pani Sylwia Kwiatkowska- wychowawczyni klasy IVA nauczyciel biologii, geografii i etyki

Kilka słów od siebie: Z wykształcenia jestem biologiem ze specjalnością biologia środowiskowa oraz biologia z geografią. Posiadam niezbędne kwalifikacje do nauczania przyrody w szkole podstawowej, biologii i geografii w gimnazjum oraz biologii w liceum. 

Doświadczenie pedagogiczne zdobyłam pracując jako nauczyciel oraz prowadząc zajęcia dodatkowe w szkole podstawowej w Kielcach. Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji. Chcę doskonalić swój warsztat pracy poprzez zdobywanie doświadczenia i wiedzy. Dokładam największych starań, by swoimi zajęciami przyczynić się do lepszego startu dzieci w ich dalszym kształceniu.

Zostałam nauczycielką, ponieważ nie jestem w stanie wyobrazić sobie innego zajęcia, które pozwala mi robić to, co lubię. Uwielbiam rozbudzać ciekawość poznawczą i twórcze działania moich uczniów, zachęcając ich do udziału w kole zainteresowań oraz ogólnopolskich konkursach przyrodniczych. 

Pani Elżbieta Safjańska- wychowawczyni klasy VA, nauczyciel języka polskiego

Jestem nauczycielką języka polskiego. Ukończyłam filologię polską i pedagogikę na UW oraz studia glottodydaktyczne (z nauczania języka polskiego jako obcego). Poza pracą w liceum i gimnazjum, prowadziłam zajęcia uniwersyteckie z literatury współczesnej, uczyłam cudzoziemców języka polskiego jako obcego w Centrum Kultury Polskiej Polonicum UW, byłam również przewodnikiem podczas lekcji muzealnych w Zamku Królewskim w Warszawie. Jest mi bliska wizja nauczyciela- towarzysza, który prowadzi, prowokuje, inspiruje do zadawania pytań i odkrywania świata. Szczególnie cenię zajęcia interdyscyplinarne – śledzenie związków między literaturą, filozofią, socjologią. Bliska jest mi również edukacja filmowa – dyskusje, odkrywanie sensów, jak i sam proces twórczy. W pracy z dziećmi i młodzieżą cenię kreatywność, wybijanie z rutyny i nowe wyzwania.

Pani Ania Soczewka -wychowawczyni klasy VB, nauczyciel plastyki

Posiada dyplom ukończenia Pedagogiki z plastyką oraz podyplomowe studia z Arteterapii w edukacji. Pani Ania jest związana z Małymi Odkrywcami jako nauczycielka plastyki od 8 lat. Kilka słów od siebie: Prowadzę od 8 lat zajęcia plastyczne w przedszkolu Mali Odkrywcy. Z wykształcenia jestem nauczycielem plastyki.Obecnie kończę studia podyplomowe Arteterapia w Edukacji.

Szkoła podstawowa dwujęzyczna na ursynowie

Pan Paweł Żukowski- wychowawca klasy VI, nauczyciel historii i wiedzy o społeczeństwie

Historia to moja pasja. Lubię poznawać nowe miejsca i ludzi. Ich historie wzbogacają moje postrzeganie świata. Chętnie dzielę się moją wiedzą z innymi, zwłaszcza z młodymi umysłami, ucząc ich wrażliwości na otaczający ich świat.

Pani Iga Opolska- wychowawczyni klasy VII, nauczyciel matematyki

Radością i wyzwaniem jest dla mnie nauczanie, które zakłada wszechstronny rozwój dziecka, wspiera jego spontaniczną, twórczą aktywność. Jako nauczyciel matematyki stawiam przed sobą dwa cele: pierwszym z nich jest najwyższa jakość nauczania, zaś drugim wspieranie ucznia w rozwijaniu zdolności matematycznych i osiąganiu sukcesów na miarę jego możliwości.

Pani Marta Witwicka-Głaszczka- wychowawczyni klasy VIII, nauczyciel fizyki i matematyki


18 lat pracy, nauczyciel mat fiz i chem. Studia na Politechnice Warszawskiej, Szkole Nauk Ścisłych PAN, Akademii Pedagogiki Specjalnej, Uniwersytet Warszawski (reszta nie związana ze szkolnictwem wiec chyba nie warto dopisywać 😉) kocham dzieci, uczenie, podróże, muzykę i jeżdżenie samochodem. Gram na gitarze 😉 poza tym pozytywnie szalona (mam nadzieję) 😉

Pan Paweł Węclewski – nauczyciel wychowania fizycznego

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Gorzowie Wlkp. Prowadzi również Szkolny Klub Sportowy, zajęcia z nauki i doskonalenia pływania, tenisa ziemnego oraz sportów walki. Kilka słów od siebie: Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłem pracując w szkole sportowej na Bielanach oraz w niepublicznych przedszkolach w Warszawie, prowadząc zajęcia z nauki i doskonalenia pływania, biathlonu, narciarstwa alpejskiego, narciarstwa biegowego, snowboardu, sportów walki, gimnastyki ogólnorozwojowej, gier i zabaw, tenisa ziemnego, piłki nożnej.

Szkoła podstawowa prywatna na ursynowie

Pan Michał Guba- nauczyciel wychowania fizycznego

Jestem od małego zakochany w sporcie, od kilku lat przekazuję swoją pasję dzieciom jak i dorosłym. Lubię czasami samemu włączyć się do ćwiczeń, bo przecież w każdym z nas jest cząstka dziecka. Uważam, że nikogo nie można zmusić do aktywności fizycznej- można jedynie sprawić, żeby sam poczuł taką potrzebę poprzez zaciekawienie oraz poprawę świadomości co niesie za sobą brak ruchu i czym to może skutkować w przyszłości.

Mens sana in corpore sano –  "W zdrowym ciele zdrowy duch"

Pan Łukasz Janikowski- nauczyciel wychowania fizycznego

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie – kierunek wychowanie fizyczne. W przeszłości absolwent Gimnazjalnego Ośrodka Szkolenia Sportowego Młodzieży, oraz Licealnego Ośrodka Szklenia Sportowego Młodzieży. Ukończyłem kurs instruktora pływania, oraz jestem trenerem piłki nożnej (UEFA C). Posiadam wiele dyplomów potwierdzających udział w szkoleniach dietetycznych, a także poprawności postawy, wzorców ruchowych, a także mobilności i stabilizacji stawów. Jestem od najmłodszych lat zakochany w sporcie i taką samą werwę próbuję zaszczepić w swoich podopiecznych – poprzez zabawę, ciekawe i zróżnicowane zajęcia, które są zarówno ogólnorozwojowe, jak i specjalistyczne. To, na co zwracam uwagę to postępy uczniów, zindywidualizowane podejście, a także myśl o ich długofalowym rozwoju.Moje motto to: „Szczęśliwi ludzie to Ci, którzy wykonują pracę, którą lubią” oraz „Wybierz pracę, którą kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia”.

Pan Mirosław Wyczółkowski- nauczyciel informatyki

Z wykształcenia pedagog opiekuńczy. Studia podyplomowe Edukacja Informatyczna dla Szkolnych Koordynatorów Technologii Informacyjnej. Współpracownik Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie. Współautor elektronicznego podręcznika "3W – Interaktywny Przewodnik po języku HTML". Współautor serii podręczników do zajęć komputerowych i informatyki w Szkole Podstawowej i Gimnazjum wyd. WSiP. Informatyka i fotografia to moje hobby.

Pan Krzysztof Staliński- nauczyciel chemii

Od lat propaguje interaktywne metody nauczania chemii zakładające, że uczniowie są aktorami, a nie tylko widzami w przedstawieniu zwanym lekcją. Nacisk kładzie na aktywną twórczość, samodzielne dochodzenie do wiedzy, umiejętność zbierania i wyszukiwania informacji, a także udział w grupowym rozwiązywaniu problemów. Metoda skłania uczniów do poszukiwanych związków przyczynowo-skutkowych i czasowo-przestrzennych pomiędzy faktami i zjawiskami. Więcej myślenia niż kucia na pamięć! Wiadomo, że każdy lubi eksperymentować. Nic tak nie zachęci młodzieży do zgłębiania tajników chemii, jak samodzielne eksperymentowanie pod czujnym okiem opiekuna. Chodzi o to, aby „po pierwsze: zaciekawić!” (Leonardo da Vinci), a po drugie rozwijać u naszych milusińskich różnorakie umiejętności, w tym manualne. W dłuższej perspektywie taka inwestycja zwróci się po tysiąckroć!

Pani Ewelina Kuczborska- nauczyciel języka polskiego

Jako nauczycielka języka polskiego staram się dbać o to, by moi Uczniowie pamiętali słowa Cz. Miłosza: "wiersze wolno pisać rzadko i niechętnie,/pod nieznośnym przymusem i tylko z nadzieją, /że dobre, nie złe duchy mają w nas instrument." Jestem absolwentką Katedry Literatury Współczesnej Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, moje zainteresowania ogniskują wokół języka poetyckiego i form wierszowych, fascynują mnie też związki poezji z teatrem, żywe słowo i głos poety. Z zawodu jestem również radiowcem, a z dodatkowej praktyki - edytorem kilku tomów "Bajek międzykulturowych". Uczyłam m. in. w szkoleI posiadam m. in. szkolenie Uniwersytetu Bazylejskiego "Literature in Digital Age".

Pani Katarzyna Ostrowska-Biernacka- nauczyciel religii

Pani Natalia Omiecińska- nauczyciel muzyki

Pan Maciej Jankowski- instruktor tańca

Zawsze miałem problem żeby opisać się w kilku zdaniach. Może to dlatego, że jestem człowiekiem o licznych pasjach – fotografuję, biegam, podróżuję, lubię kino, interesuję się marketingiem (w końcu dyplom Szkoły Głównej Handlowej zobowiązuje) ale zdecydowanie najwięcej miejsca w moim życiu zajmuje taniec. Zaczynałem jako przedszkolak w ZPiT „Warmia” w Olsztynie, skąd pochodzę. W czasach licealnych do tańca ludowego dołożyłem jeszcze towarzyski i próbowałem swoich sił w rywalizacji turniejowej w obu tych gatunkach. Po przyjeździe na studia do Warszawy, rozpocząłem moją przygodę z ZPiT UW „Warszawianka”, która potrwała 11 lat, ukończyłem Instruktorski Kurs Kwalifikacyjny w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki a także świętowałem największe sukcesy w tańcach polskich w formie towarzyskiej – zdobyłem między innymi tytuł Mistrza Polski. Od 10 lat prowadzę firmę, Studio Edukacji Tanecznej „InterDance” i zajmuję się nauką tańca dzieci, młodzieży i dorosłych. Prowadziłem liczne kursy dla nauczycieli, miałem zaszczyt oceniać przeglądy grup tanecznych a także przygotowywać pary turniejowe w tańcach polskich w formie towarzyskiej, które wielokrotnie zdobywały najwyższe lokaty w Mistrzostwach Polski.Dziś mam 32 lata z czego 26 spędziłem jako tancerz a 11 jako instruktor i mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że kocham to co robię.

Pani Anna Zajkowska-Gara- metodyk języka angielskiego

Jestem magistrem filologii angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją w kulturze brytyjskiej i językoznawstwie praktycznym oraz z przygotowaniem pedagogicznym (tzw. specjalizacją nauczycielską). Choć pracę magisterską pisałam o Margaret Thatcher, to od zawsze marzyłam o tym, by zostać przede wszystkim nauczycielem. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi, które zdobyłam ucząc języka angielskiego w szkole podstawowej, gimnazjum, na kursach w firmach oraz podczas wakacyjnych obozów językowych. Jestem certyfikowanym nauczycielem języka angielskiego metodą Helen Doron, a także ukończyłam wiele kursów i warsztatów metodycznych. Z Niepubliczną Szkołą Podstawową Aurus oraz Dwujęzycznym Przedszkolem Sportowym Mali Odkrywcy związana jestem od początku ich istnienia, zarówno jako nauczyciel angielskiego, jak i metodyk edukacji anglojęzycznej. Od czasu do czasu szkolę również nauczycieli języka angielskiego podczas takich wydarzeń jak English Teaching Market, czy Forum Nauczycieli Języka Angielskiego. Swoją pracę staram się wykonywać z pasją oraz zaangażowaniem, by stworzyć dzieciom i dorosłym okazję do rozwoju. Podczas lekcji i szkoleń kluczowa jest dla mnie dobra zabawa, pozytywna atmosfera i współpraca w grupie, klasie oraz zespole. Twierdzę, że pogodny uśmiech nauczyciela, jak również entuzjazm potrafią zdziałać cuda. Głęboko wierzę, że: If you teach what you love and share what you know, you open eyes, minds, hearts, and souls to unexplored worlds”. Moje zainteresowania zawodowe obejmują dwujęzyczność, neurodydaktykę, czytanie globalne, rozwój kompetencji matematycznych oraz neurony lustrzane. W bieżącym rok szkolnym wraz ze szkolnym zespołem nauczycieli języków obcych rozpoczęłam realizację dwuletniego projektu Erasmus+ oraz kilku projektów eTwinning. W wolnym czasie chodzę na spacery, „pochłaniam” książki, oglądam filmy z cyklu „W starym kinie” i słucham jazzu, poezji śpiewanej oraz muzyki klasycznej.

Pani Arletta Kosek – nauczyciel języka niemieckiego

Ukończyłam Uniwersyteckie Kolegium Nauczania Języka Niemieckiego oraz studia magisterskie na kierunku Germanistyka na Uniwersytecie Warszawskim. Jestem również absolwentką Pedagogiki ogólnej UW. Interesuje się metodyką nauczania języków obcych, dlatego cieszę się, że mam możliwość zastosowania w praktyce ciekawych metod prowadzenia lekcji, których nauczyłam się podczas studiów. Swoją wiedzę w tej dziedzinie doskonalę również na licznych kursach i szkoleniach językowych.
Szkoła podstawowa niepubliczna Warszawa

Pani Małgorzata Serzysko- nauczyciel języka niemieckiego

Ukończyłam Uniwersyteckie Kolegium Nauczania Języka Niemieckiego oraz studia magisterskie na kierunku Germanistyka na Uniwersytecie Warszawskim. Na lekcjach wprowadzam dzieci w świat języka niemieckiego i kultury krajów niemieckojęzycznych poprzez naukę i zabawę. Uwielbiam pracować z dziećmi, bo dają niesamowitą energię i motywację do działania. Chętnie biorę udział w szkoleniach oraz warsztatach z zakresu nauczania języka obcego. Moją pasją jest tworzenie kreatywnych materiałów dydaktycznych do nauki języka niemieckiego.

Pan Adam Czyż- nauczyciel języka hiszpańskiego

Jestem absolwentem dwóch kierunków studiów: licencjackich z zarządzania zasobami ludzkimi oraz magisterskich z filologii hiszpańskiej. Pracuję jako nauczyciel od czterech lat i udało mi się w tym czasie doświadczyć różnych środowisk z których pochodzą uczniowie oraz poznać odmienne wymagania, style nauczania, podejścia na każdym szczeblu edukacji: w technikum, gimnazjum i szkole podstawowej. Moja pasja do języka hiszpańskiego zaczęła się w gimnazjum, gdy zacząłem chodzić na kółko językowe, dzięki któremu wybrałem Liceum Ogólnokształcące im. Miguela de Cervantesa w Warszawie. A później wybór studiów był już prosty.Po za językiem i kultura hiszpańską, czytam thrillery, głównie autorów: Harlan Coben, Jeffrey Deaver, Lee Child, oraz rozwijam się w swoim ulubionym sporcie - judo, które ćwiczę od 8 roku życia, a od 2009 również prowadzę treningi dla dzieci.

Pani Joanna Kurkowska- nauczyciel języka angielskiego

Jestem nauczycielem języka angielskiego a swoją przygodę rozpoczęłam 4 lata temu. Praca w zawodzie musi przynosić satysfakcję oraz przyjemność- i tak też jest w moim przypadku. Chcę aby moi uczniowie sprawnie a także chętnie posługiwali się językiem angielskim, który w obecnych czasach staje się kluczowym językiem. Z natury jestem optymistką pozytywnie nastawioną do świata i ludzi. Moim ulubionym przysłowiem jest słynne powiedzenie Einstein’a, „Każdy jest geniuszem. Ale jeśli zaczniesz oceniać rybę pod względem jej zdolności wspinania się na drzewa, to przez całe życie będzie myślała, że jest głupia".

Pani Magdalena Kowieszko- nauczyciel języka angielskiego

Pani Agnieszka Ośka- nauczyciel języka angielskiego

Nauczycielka języka angielskiego. Pełna pasji i zaangażowania w nauczanie dzieci. Jest przekonana, że każde dziecko może nauczyć się drugiego języka, ale potrzebuje różnych narzędzi aby osiągnąć ten cel. Do każdego ucznia stara się podchodzić indywidualnie i wspierać go w jego rozwoju. Na zajęciach wykorzystuje różne metody zawsze biorąc pod uwagę jego potrzeby i zainteresowani. Poza nauczaniem jej wielką pasją są podróże i języki. Uwielbia zwiedzać nowe miejsca, poznawać innych ludzi i ich kulturę.

Pani Alicja Panasiewicz- nauczyciel języka angielskiego

Ponad 10 lat na stanowisku nauczyciela umożliwiło mi zdobycie doświadczenia w zakresie nauczania języka angielskiego dzieci, młodzieży i dorosłych na różnych poziomach zaawansowania oraz poznaniu zróżnicowanych metod kształcenia. W pracy najbardziej motywuje mnie satysfakcja uczniów oraz ich postępy językowe. Kilkuletnia praca z dziećmi pozwoliła mi na zdobycie odpowiedniego doświadczenia zarówno w zakresie nauki języka angielskiego jak i metod wychowawczych.

Pani Katarzyna Kalbarczyk- nauczyciel języka angielskiego

Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Chełmie, gdzie studiowałam Filologię Angielska. Uczestniczyłam także w wielu szkoleniach wydawnictw takich jak Macmillan, Oxford czy Pearson. Zdobycie wykształcenia, kontynuowanie rozwoju zawodowego i podnoszenie kwalifikacji oraz praca w szkole podstawowej, gimnazjum, technikum oraz przedszkolu, a także szkole językowej spowodowały zdobycie odpowiedniej wiedzy oraz umiejętności i doświadczenia w nauczaniu. Ponadto, nieprzerwanie od ośmiu lat udzielam prywatnych lekcji języka angielskiego zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Nauczanie od zawsze było priorytetem w moim życiu i marzeniem, które skrupulatnie realizowałam wraz z upływem czasu. Praca z dziećmi daje mi motywację, a nabyta przez dzieci wiedza dodaje energii oraz chęci polepszania kwalifikacji i własnego rozwoju jako nauczyciel. Podczas swoich zajęć staram się indywidualnie podchodzić do każdego z uczniów oraz znaleźć najlepszy dla niego sposób na szybkie przyswajanie wiedzy. Stawiam na naukę poprzez odkrywanie, zabawę oraz muzykę, jak również na poczucie humoru. Czas wolny spędzam na gotowaniu, które jest moją pasją. Uwielbiam dramaty, w szczególności hiszpańskie oraz tłumaczoną na język angielski twórczość Tuwima.

Pani Elżbieta Miller- pedagog szkolny

Pracuję na stanowisku pedagoga szkolnego, chociaż z wykształcenia jestem psychologiem. Studiowałam na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Od zawsze chciałam pracować z dziećmi. Praca z uczniami daje mi radość i satysfakcję. Pomagam w trudnych sytuacjach, szukam porozumienia w konfliktach, doradzam w problemach z nauką. Szczególnie lubię wspierać uczniów podczas zajęć z terapii pedagogicznej, bo miło jest patrzeć jak robią postępy i odzyskują wiarę we własne możliwości. Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą małej Helenki. Uwielbiam czytać książki, słuchać audiobooków i chodzić na koncerty.

Pan Sławomir Molak- nauczyciel wspomagający, kierownik świetlicy, trener żeńskiej kadry piłki nożnej

Jestem absolwentem pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej. W szkole Aurus pracuję od 2015 roku. Zajmuję się opieką pozalekcyjną, a także pełnię funkcję nauczyciela wspomagającego. Od września 2017 roku jestem również trenerem szkolnej, żeńskiej reprezentacji piłki nożnej. Bardzo lubię pracę z dziećmi, ponieważ sprawia mi ona wiele radości i nigdy nie wiąże się z rutyną, czy nudą. Możliwość pomagania dzieciom w rozwiązywaniu ich problemów, poszerzanie ich wiedzy, wspólne zabawy, czy przede wszystkim ich uśmiech to coś, co daje mi dużo satysfakcji i motywacji. Czas pozalekcyjny najbardziej lubię spędzać z uczniami aktywnie - grając w piłkę, tenis stołowy, tworząc autorskie gry planszowe, czy chodząc na spacery i wycieczki.

Pani Elżbieta Pawłowska- nauczyciel świetlicy

Wiedziałam od zawsze, że praca z dziećmi jest moim powołaniem. Robiłam wszystko, aby moje marzenia spełniały się. Swoją edukację pedagogiczną rozpoczęłam od Liceum Pedagogicznego w Radzyminie, następnie podjęłam naukę w Studium Pedagogicznym w Gdyni. W Warszawie ukończyłam studia na kierunku Wczesna Edukacja i Logopedia oraz Pedagogika Przedszkolna z Terapią Pedagogiczną. Uśmiech i radość dziecka jest dla mnie zawsze na pierwszym miejscu. Staram się rozwijać ich zdolności, niekiedy ukryte, a radość ich z sukcesów jest najpiękniejszą nagrodą wykonywania tak trudnej i pracochłonnej pracy.

Pani Elżbieta Leśnicka- nauczyciel świetlicy

Jestem nauczycielem z dużym stażem pracy. W szkole Aurus pracuję od 2016r. Ukończyłam Studium Nauczycielskie o kierunku pedagogika opiekuńcza, dwuletnie Studium dla Pracowników Socjalnych oraz Wyższą Szkołę Pedagogiczną o kierunku pedagogika wczesnoszkolna. Przez wiele lat pracowałam w podwarszawskiej szkole jako nauczyciel, nauczania początkowego i dziesięć lat na stanowisku kierownika świetlicy. Prowadziłam również zajęcia z dziećmi mającymi specyficzne trudności w nauce czytania i pisania. Wyjeżdzałam jako wychowawca na letnie kolonie i obozy. Prowadziłam świetlice i klubiki TPD. Nadal praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i zadowolenia. Obserwując dzieci, przebywając z nimi wciąż uczę się czegoś nowego. Prywatnie kocham przyrodę, lubię spacerować po lesie, uwielbiam wycieczki górskie, podróże, kino, teatr. Dużo czytam.

Pani Danuta Dąbrowska- nauczyciel świetlicy

Jestem absolwentką Liceum Pedagogicznego w Warszawie. Następnie uzyskałam tytuł magistra w dziedzinie geografii ogólnej-turystka na wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Posiadam tytuł kierownika wycieczek zagranicznych oraz krajowych. Jestem także trenerem piłki ręcznej. Ponadto zdobyłam uprawnienie do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej dla dzieci i młodzieży. Praca z dziećmi sprawia mi nie tylko satysfakcję, ale przede wszystkim przyczynia się do mojego nie ustającego samorozwoju. Dbam o stałe doskonalenie swojego warsztatu pracy, własny rozwój. Obecnie prowadzę zajęcia dodatkowe dla dzieci: plastyka, muzyka oraz gry i zabawy edukacyjne. Każdy dzień stawia przede mną nowe wyzwania, którym staram się sprostać najlepiej jak potrafię. Myślę, że w mojej pracy najważniejsze, oprócz wiedzy są dobroć oraz konsekwencja. Moim mottem jest „Nauczyciel postrzega ucznia jako całość, pomagając mu budować pewność siebie i podnosząc jego samoocenę”( B. Cage).

Pani Klaudia Gałązka- nauczyciel świetlicy

Pani Klaudia Matusiak- nauczyciel świetlicy

Pani Alicja Niemierko-Pająk, psycholog.

Alicja Niemierko-Pająk - psycholog specjalizujący się w komunikacji w rodzinie, problemach wychowawczych oraz bajkoterapii. Psycholog przedszkolny i szkolny. Z pasji certyfikowany trener Szkoły dla rodziców oraz praktyk Original Play (metody propagowania nieagresji i samokontroli przez zabawę) oraz doradca rodzinny. Terapeuta systemowy. Od 10 lat prowadzi warsztaty "Lepszy Rodzic". Praktyk w roli mamy 12 letniej Zuzanny, oraz 7 letniej Matyldy.

Sekretariat

Sekretariat czynny:

poniedziałek- piątek 7.30 - 15.30

W dni otwarte i zebrania sekretariat czynny od 7.30 - 17.00

 

 

Sekretarz Szkoły : Pani Dorota Pastuszka

mail : sekretariat@aurus.edu.pl

tel: 22 641 57 22

AURUS Niepubliczna Szkoła Podstawowa
Poleczki 7
02-822 Warszawa